Eerste dag in Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke Pijpker - WaarBenJij.nu Eerste dag in Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marieke Pijpker - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Samen met Sanne Rikst en Marike ben ik gistermiddag vertrokken met het vliegtuig richting München hierna een overstap in Johannesburg en als eindbestemming Kaapstad. Op het vliegveld van Kaapstad gingen we met de taxi naar het hotel 'house on the hill'. Vanmiddag hebben we even bij Waterfront gekeken en boodschappen gedaan. Hierna uit eten geweest bij een pizzeria. We zullen tot woensdag 3 februari in dit hotel verblijven om verschillende activiteiten in Kaapstad te ondernemen, zoals het beklimmen van de Lionshead en tafelbergen, een bezoek aan Robbeneiland, Kirstenbosch en natuurlijk een heerlijk dagje zonnen op Clifton beach. Van donderdag 4 februari tot zaterdag 6 februari zullen we in een appartement in Stellenbosch verblijven om een wijntoer te gaan doen. Hierna zullen we van Kaapstad naar Port Elisabeth vliegen waar we met bussen worden opgehaald om naar Port Alfred te gaan. Hier zullen we nog 8 weken verblijven om de minor Change & Innovation te volgen.

Byyee